lauantai 8. helmikuuta 2014

Ritalla yötä

1.-2.2 olin Ritalla yötä ja tuli sitten räpsittyä kuvia :D!!
Menin Ritalle vähänkahden jälkeen ja aika pian lähdimme Willaan.Ostettiin jätskit ja mulle teko kynnet ja kokis :D. Rita osti puhelimeen kuoret ja pompuloita.Sitten mentiin takaisin Ritalle ja laitettiin tekokynnet mulle,syötiin kanaa ja riisiä ja katottiin putous ja syötiin karkkia.No onnistuin tossa välissä irrottamaa yhen kynsistä ja liimailtiin sitä mainoskatkolla...Sen jälkeen katottiin selviytyjät ja mentiin nukkumaan tai Rita yritti nukkua koska mua ei väsyttäny ollenkaa :D!! No lopulta mäki nukahin.
Sunnuntaina kun oltiin herätty niin syötii aamupalaks sämpylää ja mä join kaakaota ja Rita teetä. No sitten mentii koneelle ja juteltiin niitä näitä :D!No mua tultiin hakemaan jo kello 12 ja kun pääsin kotiin ni ihan vaa otin rennosti.Mukaan tulee pari muutakin kuvaa kun oltiin Ritan kans jo ennen tätä yökylää ni villas ni ne kuvat tulee nyt kans mukaan :)


ostin ton topin <3


lainasin ritalt tän laukun ku mentii villaa<3
KIITOS RITALLE OLI MAHTAVA VIIKON LOPPU <3<3 :*

4 kommenttia: