tiistai 18. helmikuuta 2014

Liian pieni...

menemään Lotoksella?!?!?!Tuon kommentin olen kuullut monesti ja vähän kaikilta että "olisin liian pieni" menemään Lotoksella!Mutta toisin kävi:

15.2 menin tallille vähän myöhemmin kuin yleensä koska olin vasta 11-12 tunnilla koska siellä oli enemmän tilaa... Rupesin harjaamaan Dianaa kun Ruut niin nätisti pyysi ;)!!Sitten vain odottelin tallilla.Pian Milla tuli tallille ja käytiin yhdessä mökissä ja vein Leevin pikkutarhaan Lissun seuraksi.
Minun olisi pitänyt mennä ensin Dubella mutta Vilma oli ihana ja vaihtoi :*!!
20vaille menin maneesiin katsomaan edellistä tuntia.Sitten varasin jakkaran ja menin hakemaan heppani tai minun tapauksessa Eifel tornin...Yritin siinä sitten kiivetä selkään ja onnistuinkin!Säädin jalustimet sopiviksi ja lähdin uralle kävelemään.Lotos oli aika laiska aluksi ja jouduinkin herättelemään sitä aika paljon.Lotta kertoi että rupeaisimme ensiviikkoa ajatellen ottamaan tuntumaa avotaivutuksille.Teimme siis ympyröitä. Otimme ohjat käteen ja aloitimme tehtävän.Minun piti keskittyä eritoten Loton taka jalkoihin. Saimme luvan siirtyä raviin ja jatkoimme harjoitusta.Vaihdoimme suunnan ja meinasi tulla katrilli esitys, mutta sitten minä tein eri lailla kuin muut :D!Sitten tehtiin harjoitus tähän suuntaan pari kertaa ja otettiin välikäynnit.Sitten otimme laukat mukaan tehtävään.aluksi en meinannut saada Lotosta laukkaamaan ja kun olimme vaihtaneet suunnan niin löysin sen oikean "napin" miten nostaa laukka.Loppua kohden unohdin että Lotos oli niin iso ja kun otimme loppu ravit tuli vähän haikea fiilis koska en välttämättä menisi Lotoksella kun olen kuitenkin aika pieni...
Lotos ei jatkanut joten vein sen talliin ja hoidin pois.Kiitos Millalle joka oli kuvaamassa :D

6 kommenttia:

  1. Söpön näkönen oot Lotoksen selässä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :D! Myönnän että olen ehkä hiukan pieni mut en liian pieni ;D

      Poista
  2. Mä en ite hirveesti tykkää Lotosta, koska menin sillä niin paljon :D Mut oli kivaa ku vaihettii :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta Lotos oli kiva <3! Hyvä ku vaihettii en ois pärjänny Dubelle yhtä hyvin ku se meni sulla :*

      Poista
  3. Ihanat :* kiva postaus :3

    VastaaPoista